Situācija
- Veļas mašīna nedarbojas / nav strāvas
- Nav atbildes, ieslēdzot ierīci
- Nav reakcijas uz IESLĒGŠANAS/IZSLĒGŠANAS pogu
- Mazgāšanas programma nesākas
Attiecas uz
- Veļas mašīnas
- Veļas mazgājamās mašīnas, žāvētāji
Risinājums
Ja veļas mašīna nereaģē uz IESLĒGŠANAS/IZSLĒGŠANAS pogu un ierīces displejs paliek tukšs, vispirms pārbaudiet elektrisko savienojumu:
1. Izņemiet kontaktdakšu no elektrības kontaktligzdas.
2. Pievienojiet citu ierīci (piem., matu žāvētāju) elektrības kontaktligzdai un ieslēdziet to (šī pārbaude ir paredzēta, lai pārbaudītu, vai nav problēmas ar strāvas padevi).
3. Ja nav problēmu ar elektrības kontaktligzdu, atstājiet problemātisko ierīci atvienotu uz 15 minūtēm un pēc tam pievienojiet to atpakaļ, ja tā joprojām nedarbojas, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu.
4. Bojātas elektrības kontaktligzdas/barošanas avota problēmas gadījumā sazinieties ar kvalificētu elektriķi.
Ja ierīci var ieslēgt, bet mazgāšanas programma nesākas, pārbaudiet:
1. Vai veļas mašīna ir pārslogota/pārmērīga slodze bloķē durvis?
Programma nesāksies, ja durvis nav pilnībā aizvērtas. Izņemiet daļu veļas un mēģiniet palaist programmu vēlreiz.
2. Vai ierīcē ir redzams piekaramās atslēgas simbols?
Tas nozīmē, ka bērnu atslēga ir aktīva. Atspējojiet bloķēšanu un restartējiet programmu.
Parasti bērnu bloķēšanas poga(-as) tiek iezīmēta(-as) vadības panelī (skatiet tālāk redzamo piemēru). Ja to nav, lūdzu, skatiet savu lietotāja rokasgrāmatu .
3. Vai ierīce parāda kļūdas kodu?
Kļūdas kods (sākas ar E, piemēram, E10, E20) norāda uz iespējamu ierīces problēmu (piemēram, nav ūdens padeves). Izmantojiet mūsu problēmu novēršanas rokasgrāmatu , lai novērstu kļūmes cēloni.