Indukcijas plīts parāda kļūdas kodu F2

Pēdējoreiz atjaunots 18.11.2019 15:54

Problēma:

  • Indukcijas plīts displejā parādās kļūdas kods F2
  • SenseBoil®  funkcija nedarbojas
  • Nevar aktivizēt SenseBoil® funkciju  

Attiecas uz:

  • indukcijas plītīm ar SenseBoil® funkciju  

Risinājums:

1. Pārbaudiet, vai plīts virsma ir sausa

2. Neieslēdziet zonu ar tukšu katlu

3. Izvairieties izmantot funkciju ar šķidrumiem, kas nav ūdens  

Cēlonis:

  • Kļūdas kods F2 norāda, ka katls ir tukšs vai tajā ir kāds šķidrums, kas nav ūdens, piemēram, eļļa
Piesakiet remonta pakalpojumus
Piesakiet remonta pakalpojumus

Izvēlies AEG remonta servisa speciālistus un saņem fiksētu cenu par ierīces remontu. Mēs noteiksim remonta apjomu un nepieciešamās rezerves daļas un piedāvāsim jums fiksētu cenu par labojumiem.